Paleo kruh sa sjemenkama // Paleo bread

22:16 Iva 0 Comments


Domaći mirisni kruh bez brašna....




Naišla sam na ovaj recept u jednoj Facebook grupi, a recept je inače s portala fitness.com (KLIK), a ja ga dijelim s vama jer je zaista ukusan i jednostavan za pripremu. Pogodan je za one koji se hrane po Paleo principu, ali i za sve koji su na bezglutenskoj prehrani. 

Kruhić je pun 'čistača organizma', vlakana, vitamina i minerala. Većinu sastojaka, vjerujem, imate u kući, osim jednog kojeg nisam imala ni ja pa ću vam zato napisati svoj prerađeni recept. 









Paleo kruh sa sjemenkama:

  • 50 g lanenih sjemenki 
  • 50 g sezamovih sjemenki + za posipanje
  • 50 g badema (može i oraha,lješnjaka)
  • 1 žlica chia sjemenki ( u orginalu ide 1 žlica psylliuma)
  • 1 jaje
  • 30-50 ml vode
  • sol
1. Upalite pećnicu na 180 stupnjeva Celzijusa i pripremite pleh za pečenje tako da ga obložite papirom za pečenje. 

2. Sameljite lanene i sezamove sjemenke te bademe (u multipraktiku, mlincu za kavu i slično), ubacite u posudu i promiješajte. Dodajte jaje, chia sjemenke i vode, miješajući dok ne povežete sve sastojke. Vode dodajte po malo, meni je trebalo oko 35-40 ml vode.

3. Smjesu istresite na papir za pečenje i oblikujte kruh po želji, pospite sezamovim sjemenkama i stavite u pećnicu na 30 minuta.

Namažite svoj najdraži namaz i uživajte u ovom laganom kruhiću punog okusa :)







Izvor recepta: http://www.fitness.com.hr/prehrana/planirana-prehrana/Zdravi-kruh.aspx

You Might Also Like

0 komentari:

Please tell me what you think... :)