Nutella (vegan, bez šećera, laktoze i glutena)

13:24 Iva 1 Comments



Nema potrebe za puno priče. Nutellu vole gotovo svi, a ovo je jedna u nizu verzija koje možete pronaći u zdravom obliku.



Ovaj namaz je već daleko poznata stvar, hranjiv je, zdrav, nema štetnih sastojaka, gotov je relativno brzo. Ja sam radila jedan kolač i usput, kad sam već bila u lješnjacima i miksanju istih, palo mi je na pamet da si napravim ovaj namaz jer dugo nisam. Možete ga jesti na žlicu, s palačinkama, na kruhu i na sto drugih načina i to bez grižnje savjesti. Inače ga radim odokativno, uvijek s drugačijim omjerima i vama preporučam isto. Nisu svi ukusi isti pa čak i meni - jedan dan volim slađe, drugi dan manje slađe, treći dan s više kakaa i tako dalje. Uzmite ove mjere kao nekakvu bazu, ali sve dodajte po malo i isprobavajte putem do željenog okusa. :)




Nutella:

  • 100 g lješnjaka*
  • 2 žličice sirovog kakaa (možete i više, po želji)
  • 1/2 do 1 žlice zaslađivača po izboru ( agavin sirup, javorov sirup, med)
  • 3 - 4 žlice biljnog mlijeka

*Ako želite potpuno sirovu verziju nemojte ih tostirati. Ukoliko želite intenzivniji okus, malo ih zapecite ( u pećnici na 150 stupnjeva oko 15 minuta) ili na tavi na laganoj vatri. Malo ih oljuštite od kore (nije nužno da budu bez korice).

1. Miksajte lješnjake u multipraktiku tako dugo dok ne počnu otpuštati masnoću (ako ste ih malo tostirali brže će pustiti). Kada ste dobili kremastu smjesu ubacite kakao, zaslađivač i malo po malo mlijeka (dodajte ovisno o tome koliko gusto/rijetko želite - možda će vam trebati više od navedenog)
Isto tako, ukoliko volite intenzivniji okus kakaa, slobodno dodajte još.



You Might Also Like

1 komentar:

Please tell me what you think... :)