{DIY} Šumeće kuglice za kupanje // Fizzy bath bombs

11:08 Iva 0 Comments

Razveselite se šarenim, mirišljavim šumećim kuglicama :)




Weeeeee!
 Izrada ovih kuglica vratila me 20 godina u nazad i pretvorila u malo dijete koje se veseli eksperimentu (zvuči malo geeky), pogotovo kada su u njega uključeni mjehurići, voda i boje.. Stoga, ako se niste točali u kadi već dugo vremena, preporučam da si napravite ovaj mali eksperiment, razveselite se finim mirisom i mjehurićima, a kada zabava završi, nastavite se točati u kadi i uživajte u svojih pet minuta. :)


Sama izrada je vrlo jednostavna i brza, jedino što treba čekati oko 24 sata da se kuglice posuše. Ima puno recepata po internetu, ali ovaj koji sam ja isprobala je s najmanje sastojaka (gledala sam da ih imam doma jer je to bila impulzivna odluka). Eterično ulje izaberite po želji, ja sam stavila slatku naranču jer mi druga eterična ulja imaju ljekovita svojstva pa njih čuvam za druge stvari. Inače, ako želite možete staviti koje god vam se sviđa (samo pazite da su kvalitetna, NE kupljena u DM-u, supermarketima i slično; Marke koje preporučam su Florihana, Pranarom i Oshadi). Ako volite citrusna možete staviti limun, limunsku travu, naranču, grejp. Ako želite umirujuće djelovanje stavite lavandu, za razbuđivanje eukaliptus i slično..




Recept je sa stranice Šminkerica.com, ja sam prepolovila sastojke (sasvim dovoljno) i malo povećala tekućinu. Vjerujte, imati ćete sasvim dovoljno kuglica, ja sam ih radila u različitim kalupima, na primjer, ovi na mala srca (naslovna slika) su zapravo napravljeni u  kalupima za praline  i oni su dosta mali, ali svejedno ih ima puno. Uz njih, napravila sam par 'loptica' koje to nisu (nikako ih nisam mogla oblikovati), i dva velika srca (kalupi koje sam vam pokazala u receptu s američkim palačinkama). Ostalo mi je još pa sam napunila tri plastična jaja iz Kinder jaja. Tako da, stvarno vam je ovo dovoljno za osobnu uporabu. Ako ćete ih raditi za poklone, onda povećajte dozu.



Šumeće kuglice za kupanje:


  • 200 ml sode bikarbone
  • 100 ml limunske kiseline
  • 100 ml gustina
  • 100 ml soli
  • 2 -4 žlice vode
  • 1 žlica maslinovog ulja
  • 1/2 žlice eterično ulja
  • boja za hranu
  • po želji- sušeno bilje ili cvijeće
Izrada:

1. Sve suhe sastojke stavite u posudu

2. Pomiješajte tekuće sastojke - ulje, eterično ulje i prehrambenu boju, vodu dodajte prvo samo u količini od 2 žlice

3. Polagano dodajte tekuće sastojke u suhe i brzo miješajte. Kada ste izlili svu tekućinu probajte rukama stisnuti, ako se raspada previše, dodajte polagano još vode (žlicu po žlicu). Ukoliko imate neke ranice na rukama, koristite rukavice jer bi vas moglo peći.

4. Pokušajte oblikovati kuglice ili stavite smjesu u kalupe (prije ih možete nauljiti), dobro pri tom utisnite da se smjesa jako stisne i pustite da odstoji 24 sata. Nakon sušenja, pažljivo ih izvadite iz kalupa, zapakirajte ih u poklončiće i spremite. To je to!

Možda će vam se činiti da vam nije uspjelo, da se smjesa ne može oblikovati, ali bez brige, bitno da se jako ne raspadaju, odnosno, čim uspijete malo oblikovati, smjesa je dobra. Zato preporučam kalupe jer je lakše u njih utisnuti. Eto, brzo, jednostavno i jeftino, a uživanje je zagarantirano :)

U nastavku su slike po koracima (isprike na (ne)kvaliteti slika, bili je mračno): 













You Might Also Like

0 komentari:

Please tell me what you think... :)