Zobena kaša s bananom, cimetom i kokosom

21:07 Iva 0 Comments

//gluten free, dairy free, sugar free//


Ovaj jednostavni, a hranjiv i zasitan doručak napravite kada se zaželite duha djetinjstva ili pak,želite  malo razbiti monotoniju (ukoliko ih već ne konzumirate).

S bloga Da mi je nešto slatko došla je inspiracija da probam zobene pahuljice na ovaj način jer zadnje što mi je ostalo u glavi kad sam ih jela pred 15 ili više godina je bilo "ljak". Tada su bile bez ikakvih dodataka, bezlične i nikako se nisam mogla prisliti da ih jedem. Hvala bogu, ova kaša je mirisna, topla, zdrava i jaaaaako ukusna pa sam bez straha krenula i u isprobavanje raznih verzija.

Napravila sam je na bazi vode, no ukoliko vam mlijeko ne smeta, slobodno stavite mlijeko. Ukoliko izbacujete mlijeko, a skeptični ste hoće li biti bljutavo na vodi, ne brinite. Kaša je puno okusa i mlijeko uopće nije potrebno, ili ako baš želite možete raditi s biljnim mlijekom (kućne izrade).




Osnovni recept za zobenu kašu je:
(za 1 osobu)


  • 50 g zobenih pahuljica
  • 200 ml vode (ili mlijeka, biljnog mlijeka)
  • malo soli


1. Sve skupa pomiješajte i stavite na vatru. Kada zakuha, smanjite vatru i miješajte par minuta (vidi uputstva na pakiranju).

Dok se kaša grije vi pripremite ostale sastojke:


  • 1/2 banane ili 1 cijela (ako je manja)
  • na vrh žličice cimeta (1/8 žličice)
  • 1 žlica kokos mrvica
  • 1 žličica meda ili drugog zaslađivača (agavin sirup, javorov sirup,..)
  • *malo muškatnog oraščića (po želji)
  • *1 žličica lješnjak maslaca (po želji)


*Neće bitno promijeniti okus, ako nemate, nema veze

2. Bananu zgnječite vilicom i ubacite u kašu nakon što je par minuta kuhala i zatim ubacite ostale sastojke. Promiješajte i maknite s vatre.

Poslužite toplo. Povrh kaše možete posipati sirovi kakao prah ili mljevene orašaste plodove, granolu (recept OVDJE), sjeckano voće i slično..
Dobar tek! :)






You Might Also Like

0 komentari:

Please tell me what you think... :)